I helgen har jag..

..Varit väldigt ledsen och känt mig väldigt sviken, så jag har omslutit mig av mina riktiga vänner.

I fredags ringde jag min lilla Josefin och behövde prata lite, det slutade med att hon bjöd över mig, bjöd på mat, chips, tårta och rödvin.. (ni vet, sånt där som flodhästar äter;) som det ska vara när man är ledsen. Stumpan var också lite ledsen.. så sällskapet var nog bra åt båda hållen.. min lilla Josefin är bra hon. Tack snoris! :)

På natten till lördagen kl 03:00 så ringer en HYSTERISK Snärta till mig och gråter och är helt förtvivlad i telefonen, har läst min blogg och tror typ att jag skurit handlederna av mig ellerså. Jag lugnar henne lite, sen bestämms det att en förklaring kan ges på söndag över en lunch.

I lördags så hade jag en heldag med min allra käraste Doris. Gick runt på stan mellan kl 10 - 16 på eftermiddagen :) Hon, min stjärna.. som alltid får mig att må bra och känna mig hemma. Köpte lite prylar till de små och till Doris. Fick en fin present jag med, ett fint ljus, som luktar Mango.. på ljuset står det.. "you are the sunshine of my life".
Det fina ljuset ska jag ha med mig till USA.. tända det varje gång jag får hemlänktan. Tack så mkt Dorisen min :) Sen så sprang vi runt halva stan för att försöka hinna fina färg kombinationer på servetter, till dopet för det små.. det fick sådär.. :) Jag köpte mig en GIGANTISK resväska. det får plats typ en hel afrikansk by i den.. (alternativt en flodhäst) ;) I vilket fall som hellst så hade vi väldigt trevligt.. Den lever jag på ett tag :)
Och du min Stjärna.. "Only time will tell" :) jag vet att du kommer göra det rätta beslutet, för dig :)



Min stjärna och hennes små stjärnor, Noah, och Jolie


Alla prylar jag köpte åt dem.


På söndagen så mötte jag upp min Prinsessa och min Pärla på stan och åt lunch. Det blev mkt prat om.. flodhästar haha.. men vi bestämde oss för att garva åt det ist för att låta någon trampa ner oss. Det hela är ju trotts allt.. Sandlåde fasoner. Och vi alla vet ju var åldersgruppen ligger där=) efter lunch avlöstes Prinsessan med lilla Snärtan.. så vi gick och fikade och även hon fick en förklaring till blogg inlägget. Snart får jag och lilla snärtan pendla ihop :) as bra.. slipper man typ.. DÖ av tristess på tåget! Huvva.. :)


Måste bara säga Tack igen för alla fina inlägg och sms jag fått :) Ni håller mig uppe :)


Tack!





Kommentarer
Postat av: Inisen.com

Vilken mysig helg! :)



Svar: Det är baaara bra med mig :) Hoppas du mår bra efter ditt "breakdown". Man måste ha såna ibland, för att sedan kunna sträcka på ryggen & visa att man är värd bättre än så.



Kram!

2009-03-09 @ 15:10:27
URL: http://inisen.com
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Nu kan man rösta på min blogg till Mammablogg Galan.

Så nu måste ju hela ditt jobb rösta på mig, jag måste ju få ett pris =D



Här röstar du först, scrolla ner till "bästa vardagsmammabloggaren" och leta reda på "Nybliven Tvillingmamma" sen rösta.



http://mammagalan.se/wp/?pageid=431



sen här under "sveriges bästa mammabloggare" leta reda på "nybliven tvillingmamma" sen rösta



http://mammagalan.se/wp/?page
id=302



För detta vidare till alla du känner nu sweetie, skulle vara så skoj om man fick ett pris.

Hihi.

Purre.

2009-03-24 @ 10:06:36
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0