Caution!

Var och såg Bounce - Cution igår på Orion Teatern i sthlm.. asså.. 4 ord.. SJUKT-JÄVLA-FANTASTISKT-BRA!!! Alla som inte sett showen ännu.. GÖR DET!! Det är värt pengarna flera ggr om!


Klicka här  ---> om showen


Idag sitter jag på jobbet och har ont i halsen.. =( gör ont när jag sväljer.. blä.. orka bli sjuk igen :(
Jag saknar mina gulingar på Forex hemma i Bästerås. Blir så glad när jag tänker på dom galningarna :) Undrar om Vanessa fortfarande har en ovälkommen turist i bakfickan *fniss*.. ååh... mina galningar! Kanske ska träffa Snärtan i helgen. i nyktert tillstånd för omväxlingsskull :) Ska bli kul :)

Sen så ska jag nog förmodligen träffa min stjärna, Doris i helgen också =) köpte lite kläder till pluttarna som jag ska överlämna :) Finns det någon jag vill ha så mkt tid som möjligt med innan jag flyttar.. så är det nog min Doris.. min allra käraste!

Nu ska jag jobba lite..


 - Hojken!

Kommentarer
Postat av: Denise

Ja den va jätte bra faktiskt. Gillar den sortens filmer/serier. :) Är sjuk avundsjuk på att du har gått och sett Bounce! Har sett dem en gång för många år sen när jag va på basketmatch i Sthlm, så otroligt grymma!



Jag bor en och halv timma utanför London i en stad som heter Bracknell, och sant, au-pair är det som gäller just nu :)

2009-03-05 @ 17:13:51
URL: http://denisegk.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Det kanske man skulle kunna ordna.

Skulle vara kul med en liten vin kväll i solen typ =)



Har du sett senaste inlägget på min blogg =P

HAHA

2009-03-19 @ 15:26:18
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0