Ååh.. så onödigt!

I helgen var jag på stan med världens bästaste AK! Shoppade lite.. lite kläder åt Doris små pyren, 2 par skor från Bianco åt mig.. och en top från Gina Tricot! As nöjd!
När jag ska hem upptäcker jag att jag tappat mitt VL boss kort... OCH mitt SL kort! Happ... 1500 spjonkers åt helvete.. fick glatt köpa nya kort idag.. satans!!!

Sen så tycker jag det är RIKTIGT trist med "Vänner" som inte klarar av att ha en balans mellan vänner och pojkvän när dom träffar någon. Man hörs praktiskt taget varje dag.. sen så vipps.. är man som bortglömd. Riktigt trist. Tillochmed när MOTPARTEN säger, "men vi måste höras till helgen och hitta på nått." Inte ens DÅ.. blir det något. Är riktigt.. RIKTIGT besviken. Ska helt enkelt besvara beteéndet på samma sätt.

Tacka vet jag Mina pumor!! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0