Your so gay and you don't even like boys..

I hope you hang yourself with your H&M scarf
While jacking off listening to Mozart
You bitch and moan about LA
Wishing you were in the rain reading Hemingway
You don't eat meat And drive electrical cars
You're so indie rock it's almost an art
You need SPF 45 just to stay alive

La la la *sjunger*



Idag är det hemma och slappa dag.. super skönt! Fick ut mitt pass och mitt visum också.. det är extremt bra!
Imorgon har jag inga planer heller.. blir nog lugnt.. Men på Onsdag.. då kommer Malin hit och hälsar på. Det ska bli jätte kul. Ska försöka lura på henne en klänning och lite smink och få med henne på krogen.. Malin e något av en pojkflicka normalt vis.. får se hur detta ska gå! håll tummarna :)

Malin!

Kommentarer
Postat av: attiFruS

Gå ut? På en Onsdag? De borde jag också göra nu när jag ska börja dejta iofs..

2009-07-06 @ 17:08:04
URL: http://dejtaensurfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0