Skor.. HAHA i tell you... HAHA!!

Halloj!

Idag har jag varit ivag en svang med Mamman i familjen, Andrea.. vi var ivag och kollade pa mobil telefoner och hoppade aven in pa en skoaffar... coh i can tell you this much.. om alla skor i usa ar sadar fula.. sa kommer detta ga som en dans :D jag blev inte det minsta sugen pa att kopa skor. Fett bra!

Jag lanktar lite tills madde kommer.. det ar lite jobbigt att inte fa prata av sig, pa svenska! har inte pratat svenska sen i fredags.. det kanns lite knasigt! Madde, KOM NU!

Vet inte om folk har sett bilderna pa facebook fran NYC trippen, om inte, go check.

i morgon ar min forsta arbets dag, det ska bli skit kul!

Hoppas alla hemma har det bra!

Puss pa:

Doris, Josefin, Bull, AK, Diana och Jennfa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0