Kanske..

Lång dag.. FÖR lång dag.. kom just hem från en ute kväll.. nykter.. spik!
Efter att ha bollat med Ahnna om gårdagens händelser så har jag insett att tidigare inlägg kanske e över analyserade? Jag vet inte.. men risken finns ju..
      
- Men är du säker på att han inte bara försökte vara trevlig? Han är ju inte känd för att vara elak.
- Hade du varit där och sett det, hade du förstått.. Nej jag vet att han inte är det.. Men det känns bara som han  FÖRSÖKER störa mig.
- Men är du SÄKER?
- mmm... kanske?

Jag blir bara JÄVLIGT förvirrad.. Vårat trackrecord håller ju inte precis en jämn kurva.. Men så är det. Jag ber iaf att tidigare inlägg ska bortses från. De delarna i de inläggen är dessutom omskrivna/borttagna.

Jag åker om 14 dagar.. ska bli så sjukt kul. Där kommer jag kunna börja om helt. Ingen som vet om allt jag gått igenom.. ingen som kan dömma mig för saker jag gjort och gått igenom förut. I'm NOT that person anymore. Ppl Change!
Jag ska bara vara jag..

Imorgon kl 13 ska jag luncha med min syster Pernilla.. min blod syster. Det ska bli kul. Var bra länge sen vi sågs och pratade nu. Blir bra såhär nu innan jag sticker..

Ska försöka sova nu..

godnatt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0