Idag!

Så har jag haft en sån där underbar dag som man bara kan drömma om!

Vaknade kl 8 i morse när kl ringde.. dags att gå upp och duscha.. vad bjuden på frukost/morgon fika hos Mami (annemarie) min allra käraste mami. Tack för det.
Efter det så bar det av hem till Isabell där jag tog en snabb dusch.. sen stack vi iväg med Katti i hennes cab..
Njuter verkligen av livet när man sitter i en sprojlans ny BMW cab, vinden i håret och solen skiner för fullt.. mm.. åkte ner till hamnen och lunchade.. sen var det hem till Isabell igen. Isabell hade brådis till jobbet men jag hängde kvar i hennes lgh och chillade tills det var dags för mig att ta mig ner till stan för att möta upp Ninni som skulle köpa mim mobil...
sen hem till Lisa.. grilla, simultan lekar och roliga historier,.. skit soft..
Sen bar det av till Bill & Bob.. hade en SJUKT trevlig kväll med Norrlands Anna och Linn.. Sen när man e som mest glad i mössan så ser jag ett bekant ansikte, Lidia!! Shit va kul! Gled med henne resten av kvällen.

Nu e jag hemma hos Isabell igen.. blir kvar här över natten.. ska upp och vara på stan tidigt imorgon.. då passar det sig, eftersom Bell bor mitt på stan.. skönt.
För övrigt så är det 15 dagar kvar tills jag sticker... om man inte räknar med i morgon och själva dagen jag åker med :) Ska bli skönt att komma iväg.. kommer sakna alla dock... massor.... =/

Ska ta och sova nu! Ha det så fint där ute!


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0