Framme!

Idag, for bara nagra timmar sedan anlande jag hos min vard familj! Dom ar super trevliga, och jag trivs redan som fisken!

Det var en LANG resa hit fran NYC, 6 timmar pa en buss.. phu.. Ar ratt sa sliten  nu sa detta inlagg kommer inte bli allt for mkt att hanga i granen, men det ar en liten uppdatering iallafall.

Igar var jag i NYC och gjorde lite turistande! Det SPOREGNADE ute, men jag, Jasmi, Sandra och Sophie gjorde det basta av det hela iallafall. Vi var uppe en svang i Rockafeller center och kollade pa utsikten. sen sa knallade vi nagra kvarter bort till Empire state building och pa vagen hoppade vi in pa Victorias secret, och han aven inhandla en " i ♥ NYC " tshirt! YES!! Hade en TOPPEN dag i regnet och de SJUKT hoga husen!

Ska ta mig upp tva trappor nu och lagga mig i mitt IKEA inredda rum... ja.. jag vet.. IKEA.. hej och valkommen till USA.... hmm...


Hors i morgon!

 pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0