Vilken helg..!!

Jahopp.. måndag igen då!

Helgen har varit HELT hysterisk!

I lördags var det tabazco först med Snärtan, AK, Linda. Nanie var också med en snabbis. Sen så bar det av till Konrad.. (jag, ak och linda) Någon dom är förvånad? Galen kväll i tell you.. Gaaaaaalen!! Fast det brukar det ju iof bli när man hänger med Dessa töser! Höll på att bli vatten krig där ett tag.. haha. Jag Bävar för bilderna som finns på Lindas kamera.. dom LÄR ju inte dyka upp på facebook.. ahhh!! haha..
Jaja.. i söndags då.. var jag och min AK på stan och bakis käkade.. tassade runt stan i fasa om att möjligen springa på Thomas (ägaren till konrad) i oro om vad han skulle säga/ge för blickar efter kvällen innans bravader!! ahh!!
Vi klarade oss..
Helt utan att beropå något så frågar jag AK om hon sett "den där nya filmen, Disco Daggarn".
det hade AK inte gjort. Jag förklarar för henne att den handlar om ett par Daggmaskar som startar ett Disco Band.
AKs respons blev "Allvar?" Själklart. Vi går förbi Biografen och jag visar henne reklam skyllten.

- När går den.. 16:00 (kl var då 15:00). Ska vi gå?
- Ska vi?
- Vi går!!




Vi laddar med en "hollywood ++" meny.. (stor popcorn och två STORA drickor)




"Harry är en ung daggmask som är trött på att vara längst ned i näringskedjan. De andra småkrypen i trädgården tycker att daggmaskar är loosers. De har inga armar, ingen ryggrad, ingen hjärna! Och Harrys framtid ser hopplös ut, en tråkig karriär på komposten är vad som väntar. Harry önskar att han aldrig blivit född som daggmask. Så en dag snubblar Harry över en gammal discoplatta och musiken fyller hela hans blodomlopp. Hanskropp börjar röra sig, han tappar all kontroll, han måste dansa! Harry får en fantastisk idé. Han ska starta världens bästa discoband. "




Filmen  var INTE så bra som vi hade förväntat oss......

You Live.. You learn.. :)


Heppåer!



 


Kommentarer
Postat av: Hannah

Va det inte du som HATADE en viss N förut? kram Hannah

2009-02-03 @ 16:00:10
URL: http://xol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0