Vad ska ni göra?

WOHOOO!!!

Åkte till sthlm igår en snabbis, skuttade förbi Malin en sväng innan jag mötte upp Madde som skulle följa med till EF när jag skulle lämna in resterande papper, fick det klart för mig att allt ser bra ut och att dem nu kan börja leta familj åt mig :) HÄRLIGT! Kommer bli borta i 2 år och en månad.
Känns så JÄVLA skönt att äntligen få komma ifrån sverige. Jag trivs ju inte här. och det har jag inte gjort sen jag flyttade hem från Florida 1999. Och det var ju idag, 10 år sedan. Dessutom känns det skönt att ha det klart för mig vad jag kommer göra de kommande två åren. BRA, då slipper jag tänka på det :)

Frågan är nu, vart och när jag ska flytta. :) Förhoppningsvis den första halvan av detta år :)

Nu måste jag reda ut vart jag ska göra av mina grejjer medans jag är borta. Jag tror mig veta att det ska finnas sånna där.. föråd att hyra? någon som har nån koll på hur det funkar och priser och sådant?

Nu ska jag engagera mig åt arbete ett tag:)




Kommentarer
Postat av: sanna

Oh vad spännande för dig!

Jo då nog vet jag ltie om magasinera sina grejer. I Västerås finns ju Kopparkronan och i sthlm Sureguard. Kostar ungerfär från500kr i mån. Beror på antal kubik.

Lycka till!

2009-01-14 @ 14:37:47
URL: http://brickface.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

Tack.



Jo man blir väl lätt det =P



Dopet ska vara i sommar. Nere i Tärna kyrka och sen blir själva fikat här på våran altan eftersom att vi bor så stooort nu =D

Perfekt.

2009-01-15 @ 12:06:11
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

JO, men det finns ju gränser.. ibland å samlas det på och tillslut så rinner ju "bägaren" över.

Ja lät den inte rinna över denna gång då det alltid brukar bli otrevliga historier -jag lät nyåret bli sista dagen och sen lämnade jag det bakom mig och gick vidare.



Det/de personer(na) kommer alltid finnas kvar i mitt förflutna -men i mina framtidsplaner är dem bara minnen.

Och det känns bra.



Har verkligen inte tid för sådant längre =)

Lite annat att fokusera på.

2009-01-15 @ 12:09:59
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

Det kommer dock bara bli familjärt då vi båda har ganska stora släkter.

Så du får nog vänta tills vi gifter oss, då ska vi ha vänner med.

Men på dopet blir det som sagt inga vänner alls, för ska en komma så blir det ju svårt att sätta en gräns.

Å sånt tycker jag inte om, ska någon få komma -då kan man faktiskt bjuda alla tycker jag!

Men som sagt.. THE WEDDING!!

Då blir de party med alla vännerna våra =)

2009-01-15 @ 14:21:43
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Emma&Anton

Ojdå! Du vi måste ju se till att ses innan du åker, helst fler än en gång :P Vi får ta Ikea snart ju! Kramen

2009-01-15 @ 15:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0