Sushi!


Fredag!





Jag har ätit sushi till lunch nu varje dag i en vecka.. sushi är as gott!!


Jag - Philip, tycker du om sushi?
Philip - Nej, fy fan!
Jag - Har du ätit sushi någon gång då?
Philip - Nej...
Jag - meh....



Ikväll ska jag ut och slira med Bull!! Woho!
Var ett tag sen jag fick leka med min Bull. Dessutom så ska HON komma till MIG ikväll.. det är ännu bättre!
jävla slökorv ska alltid vara hemma hos henne. Icke! Inte idag!




Nu ska jag fokusera på jobbet. Heppåer



P.s... jag har ont i halsen! =(

Kommentarer
Postat av: annso

heeej gumman! inte igår.... tänk att jag hittade dig här via sandras blogg... jag o min klasskompis kaisa har oxå en blogg.... kollla gärna in våran o kommentera=)

glöm inte att länka oss=)

puss annso

2009-01-18 @ 19:07:21
URL: http://enresagenomlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0