Nytt år, Nya tag..!?

Gott Nytt År!

Ska försöka samanfatta veckan som gått sen jag skrev senast.

Nyår var AS kul!! Började med brakfest hemma hos AK (hennes syster), sen bar det av till Konrad där fyllebravaderna knappast blev lugnare! Köpte in skumpa och halsade direkt ur flaskan och härjade runt med pumorna!



Har flyttat.. Jag tror nog att AK är en av de bästa människor jag vet!
AK och Prinsessan är guld värda.. är hur tacksam som hellst över er!! Tack!


 

Min mor va med i en olycka också, hon lyckades bli utkastad ur en bil av föraren. Klarade sig lindrigt dock..


Ååååh.. jag har ÄNTLIGEN fått träffa Doris (blogg) små knyten!
Helt UNDERBARA små änglar, fick hålla Noah medans han snosade lugnt i min famn efter att sugit i sig en flaska käk!
Helt underbara Doris med Familj!








Mina tankar går ut till Linda som förlorade sin mamma i fredags.
Finns här om det är någon 5:an!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0