Hittat i aftonbladet..

Britney Spears kan tvingas göra om singel Oskyldigt sökande efter en tjej, eller en obscen uppmaning till samlag? 
stjärnans senaste singel har lett till så mycket diskussioner att radiostationer hotar att inte spela den, uppger contactmusic.com.
Ordlekar i all ära, men de går inte hem hos alla amerikaner.
Sångerskan Britney Spears senaste singel ”If you seek Amy” ska ha haft ett så kontroversiellt innehåll att flera radiostationer i USA hotar att inte spela den, uppger nöjessajten contactmusic.com.
Tar bort bokstaven k Det är textraden ”All of the boys and all of the girls are beggin’ to, if you seek Amy” som fått en del DJ:s att gå i taket.
Radiomedarbetarna anser att de fyra sista orden är en ordlek och låter som frasen ”Fuck me”.
Enligt contactmusic.com backar stjärnan nu tillbaka in i studion för att göra en mer rumsren version av låten genom att ta bort bokstaven ”k” från ordet ”seek”. Inte i radio En talesperson för Britney Spears skivbolag förnekar att några anklagelser förekommit.
– Vi har inte skickat ut låten till radio ännu, säger personen till sajten entertainmentwise.com


Alltså? Vadå? Personligen har jag denna skiva på rundgång hemma var och varannan dag. Och mina tankar har då ALDRIG glidit iväg och dessa påståenden. Visst.. Låten är väldigt.. mystisk, och man har funderat och spånat i vad det är hon sjunger om. Jag och Jennifer har diskuterat denna låt vit något tillfälle, och varken hon eller jag var ens i närheten av detta! Jag fattar inte hur "If you seek Amy" kan bli "Fuck me" ?????

Någon som kanske är lika frågade som jag?




"SÄG vad bokstäverna heter på engelska: F, U, C, K, M, E och "dra ihop" k och m och lägg till e så får man "ef juu cee keymii" (försök att härma ljuden hur bokstäverna uttalas och så har jag "dragit ihop" k och m och lagt till e på slutet). Det blir "If You Seek Amy" eller "F, U, C, K, ME". "

LITE långsökt med tanke på att resten av texten verkligen inte handlar om nå fucking!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article4215485.ab

Kommentarer
Postat av: Dorothéa

Ja huvva den staden den staden.

Ska ju dit och storshoppa nääästa helg. Ååå hittar ju INGENSTANS. Tur att älsklingen e med =)

Eller ja, jag går väl in på NK och sen går jag ut när jag är klar och åker hem till trygga Lidingö. Haha.

Om dom har någon PEAK butik därinne på NK förstås.. ska ju ha den där fleecajackan.

Vet du det..om de har en sån butik där alltså?

Eller måste man ut på de där jävla gatorna och härja runt med vagnen (nej nej nej)

Hoppas inte.



Haha.

2009-01-20 @ 11:16:32
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

Sisse är snuttefilt =)

Jag sa så när jag var liten, sissen -det var min rosa snuttefilt.

E du med?

2009-01-21 @ 21:30:53
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha...jätteroligt ju...hade inte hört låten föränn nu. Men det var klar skön!

2009-01-22 @ 19:22:30
URL: http://brickface.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej!

Jadu vad hände med min magen...den strulade till det för mig ganska så duktigt. Så sprid det gärna vidare. Jag tror inte många kvinnor vet att det kan hända dom.

Så roligt att höra att du ska flytta till USA igen. Men se till nu för gud skull att du träffar nån trevlig rik pöjk och kom inte hem sen! :P

2009-01-23 @ 20:12:43
URL: http://brickface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0