Grått och trist..

God Morgon!
Ännu en dag på jobbet.. *suck* Känns som en hel evighet tills jag flyttar till Amerikatt ju! 5 månader kvar.. Orka?

Påväg hem från jobbet igår träffade jag på min gamla gymnasie lärare/handledare från Ettan, Charlotte! As kul.. Andra duckar när dom ser gamla lärare, Jag tycker det är skit kul! Skulle Hälsa till alla som jag gick Media med, så nu har jag gjort det :)

Men tanke på gymnasiet, och lärare. Emma, vi måste ta tag i detta med Tamara!

För övrigt så är det RIKTIGT trist väder ute idag.. hade önskat allt annat än att behöva jobba idag.. träffa nån kompis på hemma plan hade varit en trevlig omväxling.. sånt har man ju aldrig tid till nu mera.

jaja.. ska jobba lite.. återkommer.

Tjollahopp!

Kommentarer
Postat av: Dorothéa

Hos oss är det snöööö =)

Massor .. hihi

2009-01-20 @ 10:46:14
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0