Födelsedag!!

Är tämligen långt fram i tiden. Men planeringar är redan i farten. Jag vill se till att det blir BRA, för sen kommer jag ju inte fira med er på ett tag sen :( då jag bor i amerikatt! =)

jag vet iaf en person som jag verkligen mer än alla andra vill ha där och ingen får ta illa upp, för denna person har varit saknad i mitt liv de senaste månaderna, och det skulle verkligen betyda SJUKT mkt om det löste sig så att hon kunde komma.... min allra käraste..

tänkte ha någon slags tema kväll a´la kändis fest, maskerad, fruktsallad eller nå sånt kul :D sådär.. barnsligt roligt. Har anlitat en party planerare, by the name AK :) i trust you! haha!

Jaja.. nu ska jag packa ihop och ta mig hem!


hörs!!

Kommentarer
Postat av: Dorothéa

jaa du det är ett tag ram, de små ska kunna gå och det måste ju vara vinter =)

men ja..lovar att såort vi satt ett datum hojtar jag.



Men hallå amerikatt whats this?

Hur menar man då?

2009-01-16 @ 10:11:36
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0