3½ timmar sömn...

... Och jobbar.. Fy fan detta gör jag inte om igen.. och Blomman som ville ha med mig till Konrad igår efter Tabasco!!
Ha.. är GLAD över att jag inte hakade på. Är så DÖDLIGT trött idag så det är skadat åt det!! Ska allt dra en sväng ut ikväll dock. blir inge hård festande dock.. (jaja.. jag vet.. det brukar låta så, men jag orkar faktiskt inte).

En familj ringde mig igår. En såndär familj som vill ha en aupair.. dom bodde 45min resa från Boston.. vad judar och hade 4 barn... asså.. i love kids, i love history.. and i do KINDA like the boston accent.. men verkligheten är att jag ska bo med dessa människor i ett år.. och att befinna sig 45 minuter bort från närmsta stora stad.. som dessutom är Boston.. sen att behöva tänka på "korser" eller hur det stavas.. att mjölk och kött å sånt ska förvaras separat.. Orka? Och 4 barn.. gosh.. jag kommer aldrig orka. Kommer tacka nej till denna familj. Och dessutom då.. Bostan är för fan lika jävla kallt och trist som här hemma is verige.. so.. NEXT!

Var som sagt på Tabasco igår! Hade jätte trevligt den timmen jag va där. Jag va där med Linda a.k.a 5:an, och med världens underbaraste AK, a.k.a Blomman! Älskar tabasco.. skön stämning, as mysig inredning.. för visso halv dana bartenders.. men det får duga ändå. (okej, nu ska jag inte dömma ut ALLA bartenders där) De gör inte nå goda Strawberry daquiries. Men men.. :)  Ska fan dra med Sophia dit nästa helg. Tror hon skulle gilla det stället... hoppas jag :D

AK.. jag vill ha min middag där på min födelsedag, ok?


Nu ska jag försöka göra någe vättigt!

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0