Bjudna

Alla är inte ditskrivna ännu. detta är bara alla från FB som jag vill ha med. sen finns det garranterat folk jag missat. men håll i hatten! Festen är inte förns i maj. jag hinner få med alla :)
 
Prinsessan, Blomman, 5:an, Sophia, Bull, Jennfa, Ellinor Gismo, Mackda, Emilie Fredriksson, Doris + 1, Snärtan + 1, Hanna Alexander, Snoris, Michaela Fredriksson, Emma Batman, Jennifer Engström, Norrland, Olle Höglin, Kommunist Elin, Angelica Törnkvist, Sandra Larsson, Emma Jönsson, Mikael Ekström, David Franzen, Myggan, Sofia Nerén, Shahrzad, Oliver Majed, Deki, Systerdotter Angelica, Jessica Bennersand, Sara Pettersson, Madelene Norgren, Emilie Sörenheim, Fhiliph Tegnér, Rickard Klint, Mickael Birkelund, Ahnna Groden, Jenny Åhlander, Alla forexare!


P.s Alla som vill ha med sin respektive. Let me know så ska jag se vad jag kan göra!


Middagen innan som jag vill hålla för de lite närmre vännerna är:

AK, Diana, Doris, Bull, Sophia, Jennfa, Mackda (fler kan komma att läggas till)

Kommentarer
Postat av: Sandra Larsson

Nemen va skojjigt ! :P

2009-02-12 @ 14:02:02
URL: http://deliciousink.blogg.se/
Postat av: Emma

Tjolahopp! Jönsson heter jag i efternamn...ett tag till i alal fall;-) Fika någon dag? Hör av dig när du är ledig å har tid! Kram

2009-02-12 @ 14:03:33
Postat av: Sandra

Räkna med att ja kommer :)

2009-02-12 @ 21:50:58
URL: http://deliciousink.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad kul!

2009-02-13 @ 06:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0