Fat Ass Carter...






Vad hände där........

Kommentarer
Postat av: Sara Caroline

Hej!



Jo då, jag har börjat med den, har bara vart mycket att fixa med lägenheten och så.. ska sätta mig och försöka få klart designen ikväll hade kag tänkt :)





Jo det gick bra med flytten, mycket grejer och lite rörigt men det börjar som sagt att lösa upp sig nu :)



/ Sara

2009-02-05 @ 12:56:56
URL: http://saracaroline.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

Hallå.

Ja det där med ensamtid det finn nog tyvärr inte kvar i mitt liv.

Dock är det som sagt ej bestämt om hon hinner komma eller om vi ska ta det helgen efter.

Så kankse är du den ende som ska hem till os på lördag, men har du kollat tåg tillbaka då när du kommer så sent.. för när nathalie och helena var här gikc typ sista tåget någon gång då, om man typ inte vill ta en 3 h buss =P



Ingen aning om va taxin kan gå på, men det tar ju 15 min att åka... så det kan väl bli lite dyrt.. om du kan tänka dig att komma runt tre kanske du kan åka med J. Han jobbar ju i Vås, om det är där du är?



Men kolla tåg hem också så det inte blir nå konstigt =)

Kram

2009-02-05 @ 16:33:04
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0