I want to wake up, in a city that never sleeps!

Idag Ringde min LCC, (min kontakt person). Hennes Aupair och nagra av hennes kompisar undrade om jag vill folja med pa bio i morgon, SJALVKLART!! Ska bli kul att traffa lite nytt folk.

Nasta helg, alltsa.. helgen efter den som kommer nu, da ska jag till Sophie pa Long Island NY och halsa pa! AS KUL!!! Vi ska in och gora NYC, lite turistande, shopping och sa ska vi aka Sex and the City touren! Oooh hoho... jag ska sitta pa Carrys trappa!!!! Formodligen sa kommer jag inhandla diverse skor =D maste absoolut in pa Victorias secret ocksa och kopa lite grejer!

Annars har det inte hant sa mkt.. dagarn ser lika dana uut nar man jobbar med en san liten bebis som Zane.. han ar sa mysig.. nar han somnar i min famn... han "tuttar" i somnen.. drommer om mammas boobs =D sa underbart sot!


Hoppas alla dar hemma har det bra.

Karlek till alla!

Big City Girl


Start spreadin' the news,
I'm leavin' today
I want to be a part of it
New York, New York
These vagabond shoes, are longing to stray
Right through the very heart of it
New York, New York

I want to wake up, in a city that never sleeps
And find I'm king of the hill
Top of the heap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0