Tjuvat från Henriette

Jag har tråkigt.. och det är dött på jobbet.. knyckte denna från Henriette :)

Du heter: Lindah Marie Victoria Berglund

Smeknamn: Linda med h/linda with an H, 6:an.


Låt du sörjer till när du är ledsen? Beror på lite vad jag är ledsen över? Backstreet Boys - Never Gone, när jag saknar min mormor, den spelades på hennes begravning.


Beroende av: Kärlek.


Vad tror folk om dig? Tydligen att jag är Onskan i Forex ;) Folk tror nog helt fel om mig. Vad jag förstått.


Vad får du oftast komplimanger för? mina klarblå ögon :)


Vad säger du för att imponera på någon? Hmmm jag är nog inte så imponerande. (<-- what she said)


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Oj, jag skulle skicka till Diana men tryckte fel (eller nå liknande)


Var bor du? Bästerås :) (snart US and A)


Trivs du där? jovars :) Har bott på värre ställen!


Äger du några Converse? nope.


Sprit, cider, vin eller öl? Vitt vin eller en god drink. <-- jag med!


Brukar du bli för full? Nej det kan jag verkligen inte påstå.


Vad har du för mobiloperatör? Comviq :)


Är du allergisk mot något? pollen *nyser*


Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer.


Vem ringde du senast? Anthony.


Vad sa den du senast pratade med i telefon? Att han skulle gå och lägga sig å att vi skulle höras idag.


Antal timmar sömn i natt: 6-7?


Sov du ensam? Japp.


Brukar du komma i tid? Japp.


När mår du bra? När det flyter :)


När mår du mindre bra? Vintern.. mörkt och dystert!


När blev du fotad senast? I söndags på Pluto.


Hur känner du dig nu? irriterad


Vanligaste färg på dina kläder? Svart


Vad tycker du om fötter? 2 storlekar mindre hade varit as bra


Vad saknar du? Inre harmoni.


Hade du en bra kväll igår? same same.


Favoritdryck på morgonen? mjölk tack.


Rakar du benen? japp


När brukar du oftast gå och lägga dig? mellan 10-11 beroende på hur trött jag är


Är du blyg? ibland


Sysslar du med någon idrott? inte längre


Vill du hellre ha mejl än brev?  brev e kul.. men mail går ju snabbare


Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag tror på attraktion vid första ögonkastet.


Har du spytt offentligt? ja.. fast ingen såg :P


Är du nöjd med ditt liv? nej.


Är du bortskämd? absolut inte.


Vad gör du i morgon? Jobbar.


Vad är det värsta du vet? falska människor.


Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? För mycket.


Vad längtar du till? USA :D


Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har de allra bästa :)


Vad är det finaste du fått? kärlek


En speciell dag du minns? min födesedag förra året :)


Hur gammal är du? 25 i maj


Du samlar på? skoooor


Vem ringer du när du är arg/ledsen? Anthony


Gillar du golf? inte för att jag provat. men jag tror inte det.


Vilken tid gick du upp idag? 07:30 (en timma försent) :)


Har du sovit i din egen säng inatt? Japp.


Har du strumpor på dig nu? nej


Är det okej att gråta? Det är det verkligen.


När grät du senast? jag minns inte riktigt..


Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa och shoppa


Bär du glasögon eller linser? inget av dem.. fast borde ha båda typ :P


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Verkligen inte!


När går du upp ur sängen en helgmorgon? Före elva.


Har du piercing? hade näsan förut. bara öron nu.


Vill du gifta dig? one day.


Vill du ha barn? absolut


Solar du ofta? ha.. !


Är du bra på att laga mat? jag är skit bra :)


Är du flygrädd? nej :)


Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.


Vilken är din favoritglass? Åh... Ben&Jerry's Piece of cake


Tror du på ett liv efter döden? Ja, det måste finnas något mer. varför födas bara för att dö.


Tycker du om sushi? Loves it!


Vad äter du helst när du ser på film? beror på humöret :)


Bor dina föräldrar tillsammans? Nope.


Har du tandläkarskräck? inte då :)


Är du morgon- eller kvällsmänniska? det är lite från season till season. sommar, morgon människa. vinter. kvälls.


Vilken ögonfärg har du? Blå.


Har du någon gång gråtit dig till sömns? kan man säga ja.


Biter du på naglarna? Nej jag tycker inte det är så gott. <-- haha, inte jag heller.


Hur ofta tränar/motionerar du? never?


Senaste låt du hörde? Baby goodbye.


Senaste film du såg? minns inte!


Kommentarer
Postat av: Anna

Den listan snor jag av dig sen:)



Kolla gärna in min blogg, nya bilder från sommar semestern med min pojkvän:)



(Jag behöver nya prenumeranter att länka.. Gillar du min blogg får du gärna lägga till mig på bloglovin, jag länkar nämnligen tre prenumeranter varje dag^^ )



Hoppas din dag är bra!

2009-04-16 @ 12:26:26
URL: http://tresmating.se
Postat av: Spettan

Bra jobbat! Mer blogginlägg nu! Kom igen kom igen kom igen! :D :D

2009-04-16 @ 15:58:40
URL: http://iamhenriette.com
Postat av: Anna

Va kul! Jag lägger till dig oxå så följer vi varandra;) Gillar även din blogg!



Vad jobbar du med:)?



Tack, desamma!



(Jag har lagt in dagen köp på bloggen nu)

2009-04-16 @ 16:49:15
URL: http://tresmating.se
Postat av: Angelica

Trevlig lista :D

2009-04-16 @ 17:42:54
URL: http://angellicious.blogg.se/
Postat av: Anna

Okej, det låter som ett ansvarsfullt jobb! Är det kul?



Åååh, jag flyttar till sthlm i juli:)



Nu går jag sista året på gymnasiet, media. Men jobbar extra på sahlgrenska sjukhus, jobbar med cacerregistreringar.. Inte jättekul, så hemskt att se alla journaler.. =(



2009-04-16 @ 17:44:48
URL: http://tresmating.se
Postat av: Angelica

Ska visserligen dig med Dodou. Sen jobbar jag den lördagen så jag är inte 100 på om vi kommer prick 19.00

Men jag ska försöka!

2009-04-16 @ 18:13:36
URL: http://angellicious.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jo,jag förstår..

Jag vet typ samma dag!

När fick du inbjudan till henne?

Sprang du typ på henne på stan eller nåt ;)

2009-04-16 @ 18:23:33
URL: http://angellicious.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jasså,jasså..vad trevligt!

Hör av mig så fort jag vet!

2009-04-16 @ 18:28:10
URL: http://angellicious.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej verkligen inte:/ Okej, bra att det inte är helt värdelöst iaf:)



Finns många städer som är mysigare en sthlm, men kul att få bo där ett tag, ser farmemot det.. vi har fått en 3:a på kungsholmen, och där är det ju fint! :)

2009-04-16 @ 18:34:40
URL: http://tresmating.se
Postat av: sofia

Äääsch... mitt inlägg va ju kul iaf!

2009-04-16 @ 19:15:03
URL: http://fagraste.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hej Lindah! Läser din blogg då och då, kul :) Hoppas allt är bra.. Sorry att jag inte svarat ang. din inbjudan, tack för det men kan tyvärr inte komma men bor i Olso nu.. VI får höras. Kram påre!

2009-04-17 @ 00:18:03
URL: http://metrobloggen.se/michaelafredriksson
Postat av: Anonym

men din bloggsopa!



Hur många inlägg gjorde Lindah igår? 1½.

Hur många gjorde Sofia? 9!!



Kom igen nu sopan.

2009-04-17 @ 18:21:39
Postat av: sandra

Tjofadderittan lambo ! när var det kalas för dig nu igen ? =)

2009-04-17 @ 23:57:12
URL: http://deliciousink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0