Skepp och hoj!

En vampyr, Rabies-tattuering,  Alfons Åberg i 35års åldern och hångel med två bögar..

                 
  - ALLTSÅ!!


Denna kryssning var.. Hysterisk. H-Y-S-T-E-R-I-S-K!!

AK och jag spatserar stolt tillbaka till hytten efter en runda i taxfreen och meddelar att vi redan kirrat ragg till kvällen!

- As bra!


Kvällen kommer.. Dom är så gay.. Men vi får hångla ändå..
AK byter ena bögen mot en snubbe med gaddarna helt omplaserade i käfften, och som berättar att han suttit inne för att skutit en snubbe i benet, för att han hade raggat på hans mamma!?? Och som dessutom har världens fulaste tattuering på armen..

"Rabies-Tattueringen".

AKs syster, Malin.. har fått ragg på nån snubbe som skulle kunna passera som Alfons Åberg i 35-40 års ålderns.. Jää.. puddig där.

AK och Malin försvinner upp till hytten med sina ragg.....

Jag och Linda festar vidare med bögarna!
Efter ett tag tröttnar vi på bögarna och allt har stängt.. så börjar vi ströva i korridorerna efter en efterfest! På jakt efter denna efterfest blir vi jagade av en neger och förföljda av galna kurder som drar av sig byxrona och visar.. prinskorven?.. Mm.. mkt inponerande...??

Vi hittar en grabb.. Emanuel Sture Fernandes.. Vi kan kalla honom Mammis.. 

  - En "vampyr"..

läskigaste vampyrtenderna!! När kl är halv 6 på morgonen bestämmer Linda och jag oss för att krasha i hans hytt då vi är helt övertygade om att han egentligen är själv på denna kryssning.. på sin höjd delar han hytt med.. Molgan x 3!
Vi "sover" kanske en kvart av denna natt.. ger upp kl halv 10 på morgonen och beger oss upp till vår egen hytt där AK och Malin fortfarande sover skönt... 

     
  - VAKNA!!!



Vi går upp och dricker frukost... En öl! SKÅL!!
 
Alla festar vidare.. jag bestämmer mig för att kvällen innan är nog för mig och dricker vatten och cola resten av dagen :)


Ja... Bring on nästa kryssning den 29de April!!





Hojjken!!  

Kommentarer
Postat av: Ak

Duuu, han hade inte skjutit honom i benet för att en kille raggat på hans mamma utan för att en kille spöat upp hans mamma ;) Härliga grabbar på denna kryssning hahaha :D

2009-04-06 @ 11:44:54
URL: http://annkristin86.blogspot.com/
Postat av: alexandra



Glass nostalgi? Menar du mitt inlägg eller va.

Haha jag är ingen copycat om det är de du tror. Har aldrig varit inne på din blogg innan om du menar att det e du som gjort ett inlägg med glass innan :)

höhö. HA det gött :D





2009-04-06 @ 14:44:36
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0