Kevin Borg, Pluto och ett gäng Gulingar :)

Fick just smisk från fröken Henriette att jag inte bloggat.. så får väl ta och göra det då :)

Påsken har varit helt underbar :) Påskafton spenderades med Min allra käraste Josefin hemma hos henne! Blev hem bjuden på lite påskmat och rom & cola.. höhö.. :) Tack min lilla gumma!

Söndagen var jag ut med Blommorna i västerås butiken! var på.. på.. på pluto.. ja.. på pluto!.. men det är okej.. för hela Konrad crewn var där.. så man kände sig som hemma ändå :D Det var första ggn jag haft riktigt kul på pluto. Sofia.. ja.. sofia... SAAAAALLLLTTTT... utan att säga för mkt liksom..
Dagen efter så var käraste Sofian något bakis.. kommer in svepande i vås butiken och båda flickorna ligger utslagna på.. golvet.. haha.. som man dricker får man lida?? Eller nått :)
Hängde kvar med flickorna tills 12 då jag mötte upp Emma och lilla Anthon på lunch.
Efter det var kl 3, och då var det bestämt Fika med mina två blommor och lilla Snärtan. påväg till fikan sprang vi på Kevin Borg, ni vet.. han som van idol.. han satt och signerade skivor i gallerian.. mobil kameror åkte upp (dock inte min) sen så gicks det vidare till cornetto där vi skulle fika. Det funkade bra. .Växlingskontor emellan, Who knew!!

Idag.. vaknade kl 07:45..... SHIT!!! mitt tåg går om 8 minuter!!!! slänger mig in i duschen, tvättar ur håret, kastar på mig de närmsta kläderna jag hittar och springer ner till bussen.. när jag kommer ner till centralen så ser jag lilla snärtan sitta å vinka på samma tåg som jag ska på! Soft, sällskap för en gångsskull :)
Jag blev bara 2 min sen :)


Nu ska jag försöka jobba lite.. mkt folk idag!



HOJJKEN på ett tag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0