Hallabalou!

Hola!

Loggade precis in på facebook, 29 nya händelser! Ojsanhoppsen tänkte jag!
Jag lade upp ett klassfoto från 2:an på gymnasiet igår och taggade alla i klassen och OJ, vilken reaktion! just nu pågår då alltså en vild disskution om hur man såg ut och diverse tokigheter. Jag kan ju tycka att det inte var ALLT för länge sedan vi gick i 2:an ändå! Men det är kul att se att inget har förändrats klasskompisar emellan.. alla tjaffsar fortfarande lika mkt! =)





Selam, Sophie, Natalie, Mariam, Beyan, Mohammed, My, Jag, Anna, Tamara
Denice, Andreas, Victor, Sofie, Sandra, Elin, Emma

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja det ser ut som att ni hade en bra klass!

2009-04-29 @ 08:27:06
URL: http://brickface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0