Allra käraste Syster!


Lillasyster!




Min Micha Flicka!

"Hej Syrran. jag undrar bara ifall du tänker på mig.. eller om du är upptagen i sthlm?
Jag saknar dig. jag saknar våra filmkvällar. Vill bara att du ska veta att jag saknar gammla tider i största allmänhet.
Jag Uppskattar alla gånger du ställt upp för mig, även fast jag ibland är dålig på att visa det.
Älskar dig storasyster
"

~~

Allra käraste du!
Jag tänker alltid på dig, saknar dig varje minut av varje dag. Undrar hur du mår?
Jag saknar också våra filmkvällar i gammla lägenheten. Våra omvända roller..
storasyster ligger i lillasysters knä, medans hon pillar i mitt hår.
Jag saknar oss!
Jag vet att du uppskattar att jag fanns där, och jag kommer alltid att finnas här för dig,
Det vet du gumman.
Jag älskar dig också lillasyster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0