Sol!

Det är sol ute.. underbart :) det lustiga är att det var snö å rusk i västerås.. och i stora staden skiner solen..
Brukar oftast vara tvärt om.. men icke idag. det är tacksamt faktiskt.. eftersom det är här jag spenderar hela dagarna :)

Jag är otålig på att det inte kommit några bebisar borta hos Théa ännu.. vad ska man behöva göra för att få ut dom där liven egentligen? kryddig mat, springa i trappor, sex.. vet jag ska vara bra för att sätta igång saker.. det där kan ju bli en helkväll för er Théa och Jesper.. ut och motionera, sen en fin middag.. (kryddig) och därefter lite sex? haha.. men åååh.. ge mig 2 bebisar daaah!!
Jag saknar min Théa.. tycker att det är rusktigt länge sen jag såg henne nu, två månader sen.. och detta är tjejen jag är van att se MINST en - två ggr i veckan.. detta suger! är INTE nöjd =/

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

De säger ju att "färdknäppen" är det bästa sättet ;-) Hihihi men de sätter väl igång d om det går för långt. Må gott.

2008-11-20 @ 11:11:03
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Linda med H

haha, se där Théa! sug åt dig alla tips du kan få;)

2008-11-20 @ 12:26:47
URL: http://blueberrysanta.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

Måste ju dock kommentera ..

Var ju sjukt längesen vi sågs 2 ggr på vecka, och det har väl sina förklaringar.



För övrigt är jag inte ens i närheten av att "ha gått för långt än" Jag är i v. 37+3

Och det är ju då 40 FULLA veckor man ska gå innan man har "gått över tiden"

Så det är ju bara bra att dem ligger därinne i magen, speciellt med tanke på att dem bara väger dryga 2500g var. Not much med andra ord!



För övrigt suger färdknappen.



Det var väl allt från mig. Tack å hej.

2008-11-20 @ 14:29:54
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0