Ms. Spears




Nu när stormen börjat lägga sig känner jag att jag kan fritt kommentera kaoset som fröken Spears har åstakommit/gått igenom de senaste tre åren.
Jag tycker att det har varit fruktansvärda påhopp angående hennes karaktär och hur hon hanterar sina barn.
Vissa säkert sanna, men MÅNGA MÅNGA med all garranti 100% klar BULLSHIT!
Britney gick in i väggen. konstig? Inte direkt. Tjejen gick igenom en HEL del tunga grejer på väldigt kort tid och allt detta OVANPÅ att hon mer eller mindre vuxit upp i media.
Tjejen gick igenom, ett breakup (justin timberlake), hon träffade Kevin "Fed-X" Federline, en kille som absolut inte var bra för henne.
TVÅ graviditeter på MINDRE än två år. (Sean och Jayden skiljer 11 månader i ålder) Och en skiljsmässa.
Är det någon som faktiskt är förvånad att det gick som det gick?

När Britneys fan Chris Crocker la upp en video på sig själv gråtandes. (jag tror vi alla sett "leave britney aloooone" videon) så skrattade många. Men varför?
Han gjorde något som andra bara vågade pratade om, han tog Britney i försvar. BRA!! en eloge till honom!! 
Att sparka på någon som helt tydligt redan ligger är RIKTIGT fegt! RIIIIIKTIGT fegt!
Hur tänkte media och alla andra som vände henne ryggen?
Att det skulle göra saker lättare för henne? Njaa.. knappast va?
Media ÄLSKADE Britney, hyllade henne och rosade hennes varje steg. Men när hon klev snett och föll handlöst så var det ingen som räckte henne en hand.. Skamligt!
Jag tycker att det som Chris Crocker gjorde var 100% rätt.
Det som är synd med det hela är att det inte uppmärksammades på rätt sätt. Istället för att se meddelandet som Chris försökte framföra, så blev det hela framställt som ett skämt, och Chris Crocker var skämtet.
Jag blev otroligt nöjd när kollegor till Britney, alla kända ansikten i Hollywood följde Chris Crockers exempel och började ta Britney i försvar! Det var väl MINST sagt på tiden!



Jag har alltid trott på Britney, och varje gång någon kommenterat henne på ett orättvist sett så har jag minsan fräst ifrån! och det ordentligt!
Har hamnat i minst sagt vilda diskutioner angående henne, och varje gång VÄGRAT rubba mig i frågan.
Sa alltid, att vänta bara, hon kommer tillbaka, bättre och starkare än någonsin, vänta bara.
Någon som så tydligt är född till att vara stjärna kan inte bara försvinna på det settet. Det VÄGRAR jag tro!
Och dessutom mina damer och herrar så kan vi ALLA hamna snett. Vi är alla mänskliga. ÄVEN Britney!
Varför dömmer vi inte ut "Maria Larsson" lika hårt när hon går in i väggen, skiljer sig och förlorar vårdnaden om sina barn? Nej, istället så får hon stöd och sympati från alla möjliga håll.

Äntligen ser det ut som att solen är på väg tillbaka till Britney land. Hon träffar sina två helt underbart fina pojkar regelbundet. hon går i terapi, och hon har sin familj vid sin sida. Jag hejjar fortfarande på Britney och jag kommer alltid att ställa mig upp när någon kliver på henne.

Längtar otåligt på hennes nästa drag och inte minst på hennes nya skiva som släppa inom kort samt dokumentären som visas dagen innan på MTV.

Tack, nu har jag fått det sagt!







Kommentarer
Postat av: Dorothéa

Haha vilken bitter ..... jag lät som innan.

Sorry, varför blir det så bara för att man inte gör fula smileys och skriver pussåkram?

Å se.. nu låter jag bitter igen.

WHATEVER!!!!!

..Det där gjorde ju inte saken bättre, men ändå.



Jaja, är väl lite tröttsamt att höra att man ska ta och "pluppa ut" de små från alla hela jävla tiden -när dem inte ens är färdigbakade än.

Så lägger jag till en =) nu, så alla fattar att jag inte är grinig.



Pussåkram =) =) =) =) =) =) =)

2008-11-20 @ 14:56:19
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

Goodiiie.



Nu ska jag sova. Hörs då =)

2008-11-20 @ 15:04:49
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

Du just ja!!

Om man har 43 på skor vad är det i US-stolek då?

Typ 9 eller?

Tänkte du som är sådär "amerikat-hajj"

2008-11-20 @ 15:26:05
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0