Hallå? DESIGN HJÄLP!

   


Godmorgon! (eller vad nu kl kan vara när du läser detta)

Igår så fick jag hjälp med bloggen av min kära Théa. Jag frågade henne hur jag kunde få min blogg så fin som hennes är.. hon tipsade om att jag skulle skriva i rubriken "DESIGN HJÄLP"... och så skulle det tydligen rasa in massa trevliga typer som alla ville designa min blogg.. detta tips hoppade jag på direkt...................... jag väntar fortfarande på dem där svaren som skulle komma.......

~~

Idag, Onsdag. sissta veckodagen på veckan har jag och min arbets kollega Philip kommit fram till.. här krävs kanske en förklaring.. Jo.. såhär.. idag, onsdag som sagt.. sen så är det ju torsdag som ni kanske känner till.. och iomed att fredag (enligt mig) räknas som helg.. så är ju torsdagen egentligen fredag?? och då måste ju onsdag vara torsdag.. och då är det ju praktiskt taget helg? ellerhur! Så här med mina kära vänner kan jag meddela att jag enbart jobbar 3 dagar i veckan :D Måndag, Tisdag och Onsdag :)

~~

Igår när jag kom hem från jobbet insåg jag något jag försökt blunda för sen i början av sommaren..... Hanna.. ( blogg )  min roomie.. är världens NÖRD :D fast såklart på ett helt fantastiskt underbart och charmigt sätt (ja men vafan, jag kan ju inte riskera att bli utkickad) Hon visade mig hur många inlägg (4-5 sidor) hon konverserat med Vadar (med matchande profil bild) ( as in starwars ) om just starwars på PLAYAHEAD..... (JAG VET!!) och inte som om detta var nog.. så har hon ledmotivet till starwars som "pressentations musik" på sin PLATINA sida!!! *fnittrar hysteriskt* 
 I rest my case! 


Jag borde ha sett det tidigare;)


Puss på dig frugan!

~~

Förövrigt så har mina fellow BSkollegor kommit hem från att turnérat USA med världens bästa boys! Bilder har tapetserats upp på FACEBOOK och jag har inte varit sen med att spana in. Kan konstatera att dem gjorde mig RUSKIGT svartsjuk! Önskar jag hade hakat med på resten av turnén jag med. Tjejerna han med nått mellan 22-27 konserter (!!!), imponerande om man gämnför med mina sex. (Danmark, Norge, Sverige, Glasgow, Belfast och London) har gått och remenissat denna vecka och börjat sakna boysen riktigt mycket nu. Kan lätt säga att det var den bästa våren och födelsedagen i  mitt liv. Kan knappt bärga mig till nästa turné! (mm, och hon säger att Hanna är en nörd, tänker ni.)

Man får säga vad man vill om Backstreet Boys.. men det gör man inte!



gruppfoto på min födelsedag  ca kl 4:30 natten till min födelsedag på nicks rum


I'm a Backstreet Boys fan, and DAMN proud of it!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Whiee en ny blogg att följa ;)

2008-11-13 @ 20:20:06
Postat av: Linda med H

Sandra! ellerhur, du LÄR ju ;)

är du någon jag känner?

2008-11-14 @ 09:40:03
URL: http://blueberrysanta.blogg.se/
Postat av: Sandra

It´s me Sandra din gamla klassis ;)

2008-11-14 @ 13:59:52
Postat av: Linda med H

Ja men säg det då! jag känner ju miljoner Sandror :D du är medveten om att vi bor rätt nära varran va?

2008-11-14 @ 14:13:54
URL: http://blueberrysanta.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha exuse moi ! ;) Jasså vart bor du då ?

2008-11-14 @ 14:41:47
Postat av: Linda med H

emausgatan :)

2008-11-14 @ 14:54:38
URL: http://blueberrysanta.blogg.se/
Postat av: Hanna

OMFG dude...

jag tänkte inte lämna något svar på dina fina rader om mig, men jag ångrade mig.

Du är så utegångsförbjuden missy!



Geek is the only way. All ways.

2008-11-16 @ 04:09:05
URL: http://terpsichore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0