En i mängden?

  


Jaha, så har även jag fallit för grupptrycket! skaffat mig en sån här.. blogg.. tänkte att det var dags nu, efter allt tjat! inte minst så har väl min kära vän Théa ( blogg ) varit på mig.
Men det kanske ändå var dags, har väl funderat på det i ex antal ÅR nu.. kanske kan vara bra för mig, som har haft ett smärre KAOS det senaste åren. kanske är bra att få skriva av sig lite?

~~


Är på jobbet i skrivandets stund.. känns extra jobbigt att vara här idag.. Min allra käraste lillasyster är hemma i västerås.. och här sitter jag.. i stockholm.. har inte träffat henne sen den dagen dom kom och hämtade henne.. :( det var bra många månader sedan nu.. hon är hemma över sin födelsedag.. hade köpt en pressent till henne.. men den får hon väl inte nu.. efter att Jessica, hennes mamma bett mig dra i stortsätt... Jag hoppas ialla fall att hon får en bra dag.. och att hon fortfarande mår bra.. min älskade Michaela.. Grattis min ängel

  
Alltid vi två!

~~

Annat!

Min högra hand.. hon som jag aldrig skulle kunna leva utan.. det närmsta familj jag kan komma, min Théa (tidigare nämnd) är hur höggravid (med tvillingar) som hellst nu. Det har fortfarande inte sjunkigt in.. Théa.. som mamma.. Men hon är ju yngre än mig?? Hur gick detta till? Stor enplansvilla, en underbar pojkvän.. och väntar nu tvillingar, en pojke, och en flicka? knasigt..
Tycker inte om detta trams med att flytta ut på landet.. vem tillät detta? Jag då liksom? hur tänktes det nu att jag ska kunna ha tillgång till dig? va? hur tänkte du? Théa?!


  enplansvillanThéa och Jespersom sagt.. väldigt gravidtvilling rummet          

~~

                                           Detta är Jennifer -->  Jennifer

Jennifer är just nu i soliga underbara Florida.. jag skrev i en comment till henne på FACEBOOK för några dagar sen att jag saknade henne...
hon svarade idag att hon saknar mig också.
Det tror inte jag på.
Jag hade iallafall inte saknat henne om jag var den som var i Florida. Så det så..



Kommentarer
Postat av: Dorothéa

Men du varför har hon "bett dig att dra" =S

2008-11-12 @ 17:28:29
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Linda med H

För att jag blev förbannad på henne för att hon inte kan betala tillbaka pengarna hon lovade att jag skulle få den 25te oktober. jag vet... det borde ju vara jag som ber henne att dra. men hon tog sig friheten!

2008-11-12 @ 17:34:10
Postat av: Dorothéa

Oh.. jag förstår =S

Typ..

2008-11-12 @ 17:40:30
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

inne i "Skapa" - "Länkar"

2008-11-12 @ 17:55:52
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag hoppas att du nämner yours truly snart. dvs MIG! :D

2008-11-12 @ 20:51:20
URL: http://terpsichore.blogg.se/
Postat av: Jenniferd

JO JAG SAKNAR VISST DIG!!! =) Hihihi rolig blogg. Ska följa den darling. Puss puss!!



PS. Jag e oxå stolt Backstreet boys fan! Så det e så!! =)

2008-11-14 @ 01:26:28
Postat av: Linda med H

Jennifer! haha skitsnack ;)

2008-11-14 @ 09:38:58
URL: http://blueberrysanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0