COMVIQ!

..Är helt körda i huvudet.. jag undrar om personalen på kundcervis kan NÅGONTING alls!!
Igår, laddade jag ner en ringsignal från deras wap sida, som förövrigt tar TIO minuter att ladda upp.
Sen när jag väl håller på å tankar ner låten, ja då BRYTS hela skiten. det kommer upp en ruta där dem frågar om jag vill göra ett nytt försök och ta upp nedladdningen. ja, sjävklart. jag har ju redan pejjat för skiten så då ska jag ha den också.
när jag sen fått ner låten efter många om och men.. så har det ju självklart debiterats TVÅ gånger och inte en.
Jag ringer kundtjänst och får svaret..

Comviq -"nej det är bara debiterat en gång"..
- Jaha, hur kommer det sig att det dragits 70:- från mitt saldo då?
Comviq - "Det är inte vårat fel, det är för att du varit ute och wappat 7 ggr på 27 minuter."  
- ja.. men det var ERAN sida som avbröt 7 ggr så jag loggades ut och in hela tiden (uppkopplings avgift tillkommer alltså ggr 7)
Comviq - "sen så kostar det 15/kb" (eller nå sånt..)
- mm.. åter igen, ERAN sida..
Comviq - "ja men det är ingenting vi har med att göra"
- Har jag ringt comviq eller? Det fans ingen mottagning på ERAT nät, därför loggades jag ut från ERAN sida på ERAN wap. och det är inte erat fel?
Comviq - "wappen har inget med mottagningen att göra"
- Nehe, så du påstår att jag kommer ut på nätet om det inte finns någon uppkoppling?
 Comviq - "det finns alltid 3G nät"
- Jag har inte 3G!!

sen så blev det tyst.. då lägger jag in ett argt :

- Aa.. jag tycker det här är skit och jag kommer byta operatör. så är det bara. *klick*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0