Ååh..

Är det NÅGON som sett snö-kaoset ännu? Härligt.. kanske blir en vit vinter tillslut!`? Man får väl hoppas :D
Jag har inte uppdaterat i helgen, har haft lite annat för mig.. Fredag lunchades det med Diana.. och därefter besök på stans ALLA resebyråer.. (stavas det så?). Vi kom inte fram till nå vettigt kan jag konstatera.
Lördag va jag och käka med lilla snärtan! min blivande roomie :) Och efter det så var det utgång med Bull.. Diana kom efter släntrandes efter ett tag :) det var bra tycker jag.. :)

Gick precis in på Théas blogg.. den är inte uppdaterad sen i går morse.... kan detta betyda? Kan det verkligen?? Eller? Någon som hört nått??


Det snöar ÄNNU mera nu! Liksom.. VEM är avis på Jennifer längre? Hon kan gått ligga där borta i Florida och glassa i solen och missa all denna snö. Hoppas den är borta tills när hon kommer hem så att hon inte får nån snö *evil laugh*


Och min fina Sophia har försökt ringa mig 2 ggr nu sen i fredags.. jag har inte ringt tillbaka.. det är inte snällt av mig. Men jag tycker om min Sophia ändå.. har bara inte orkat prata. Jag ringer dig efter jobber, ok?


Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad jag har förstått är hon på förlossning

2008-11-24 @ 14:38:35
URL: http://xol.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vi får hålla tummar på att något skall hända! :)

2008-11-24 @ 16:38:13
URL: http://terpsichore.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja!...kan det möjligen! Jag har oxå följt hennes blogg ett bra tag nu. Hihi!

2008-11-24 @ 22:18:46
URL: http://brickface.blogg.se/
Postat av: Jenniferd

Hörru.. klart det kommer va snö när jag kommer hem. =) Jag har ett avtal med gudarna ska du veta. =) Moahahahaha

2008-11-25 @ 03:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0