ÅÅÅH!!

Alltså.. IRRITERAD!!

Kunder.. hade precis en kund som skulle köpa euro.. en större summa. lägger in pengarna..
(jag som jobbar med pengar vet med all säkerhet av i överlag så har folk ingen respekt för pengar)
dom ser ut som pengar gör, lite skrynkliga, kantstötta och lite trasiga här och där.
Sen ger jag ut den motsvarande summa i euro som kunden ville ha.. då lämnar kunden genast tillbaka 2 st sedlar och säger "Byt dom" (inget, kan du vara snäll och byta dom) jag frågar varför kunden vill byta dom.. å kunden svara.. "dom är skrynkliga" (låt mig då tillägga att dem enbart var vikta på mitten), jag lämnar ut två andra seldar. Dom duger heller inte. han slänge in dom ingen och säger "jag vill ha fina sedlar".
Ska det vara på det viset så ska jag tamefan börja kräva fina sedlar av kunderna också. Vet NÅGON hur jobbigt/svårt det är att räkna en bunt med kanske 30 sedlar i och ALLA är skrynkliga och trasiga.. dom sprätter åt ALLA håll!
 
GRR!



För att visa mitt missnöje lägger jag upp en bild på en naken David Hasselhoff med två hundvalpar (??!)



Kommentarer
Postat av: The HansonSisters

nja jag tycker inte vår blogg har blivit mindre privat för att vi är två. bara bättre!

min kille har gjort våran. men han vill ha något för de, ja har ju fått ställa upp och betala i natura. haha

2008-11-19 @ 11:31:14
URL: http://hansonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0