Ge mig mera Heath!!!!

Jag minns en gång för BRA länge sedan.. jag och min kära vän Sanna.. satt hemma hos henne på Brandthovda och surfade runt på nätet och tittade på bilder på Heath Ledger, Personligen var jag inte 100% såld på honom på den tiden. Dock var Sanna det.
Det dröjde dock inte länge tills jag insåg min blindhet och föll pladask för denna mega hunk jag med..
Det var snart ett år sen världen miste denna fantastiskt  begåvade skådespelare.
Jag minns exakt den morgonen när jag fick veta detta. jag blev väckt av ett SMS från min allra käraste Jennifer där hon skrev och berättade att han dött. Riktigt trist..
Nu har den omtalade och efterlänktade Batman filmen där Heath spelar the Joker slutat spelas på Bio.. och filmen har släppts på DVD. Har enbart hört ros om denna film, och att han gör (som alltid) en helt fantastiskt bra jobb!!
Och jag VILL VILL VILL VIIIIIIIIIIIILL se den filmen.. men det tar emot på nå vis.. som att om jag skulle de den filmen så är det liksom över. Ingen mera Heath!! :(
Tror jag undermedvetet försöker dra ut på det så länge som möjligt..
Precis som jag gjorde med sissta sesongen av Sex and the City!!!




R.I.P


April 4:th 1979 - January 22:nd 2008

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nejmen...titta jag kom med på ett hörn oxå!

Se filmen...helt sjukt bra...och har man den på dvd kan man ju se den igen. Annars kan man ju alltid plocka upp gamla heath filmer. Typ Candy eller Two hands....starkt rekomenderat!

2008-12-13 @ 12:21:08
URL: http://brickface.blogg.se/
Postat av: sanna

Vilken bild menar du?

2008-12-13 @ 15:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0