En Pipparkaka!

God Morgon!

Hur har helgen varit? Min helg var upptagen för omväxlingsskull. Har varit dålig på att fylla ut helgerna de senaste månaderna. I lördags jobbade jag, Sen bar det hemåt.. hem snabbt, in i duschen, på med "gå ut kläderma" knalla över till Bull, medans håret fortfarande är vått (vilket säkert är anledningen till att jag idag känner mig lite kulen). Middag hos Bull, sen skutta vi ner till Emilia som bor våningen under Bull, hon hade fest så vi var där och spexade lite innan vi alla stack ner till Tabazco och fortsatte vårat förfestande. Efter Tabban så stack vi till BMB där vi blev kvar resten av kvällen, Och anledningen till att jag inte kommer gå in på detaljer från den kvällen är för att.. jag helt enkelt inte minns. Jag kan bara säga att jag hade 1400 kronor i plånboken när jag gick hemifrån.. det fanns 320 kvar när jag kom hem... ILLA.. MYCKET illa...

Söndag vaknade jag i god form, allt tack vare att Anthony såg till att jag drack 2 glas vatten och åt en macka innan jag gick och lade mig. Ringde och väckte Bull och gick över dit och åt frukost. Sen så var det pepparkaks bak, med Bull och hennes "små bröder", Isabell tyckte det skulle vara hysteriskt roligt att baka en stor brun pepparkaks penis att hänga i fönstret. Detta genomförde hon. När hennes lilla foster bror på 9 år såg den och ifrågasatte vad det var förnågonting så fick han förklaringen att det var en julgran. hmm..


Tjingeling for now!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0