Storhetsvansinne Much!!!

Haha, nu jävlar!

Rumlade runt på världens bästa krog, Konrad, som vanligt i helgen.. jag understryker och repeterar.. SOM VANLIGT!!
Då jag får höra att en viss.. person.. har öppnat sin käfft och påpekat att jag tydligen hänger på konrad för HANS SKULL.. ehm.. älskade vännen...

1. Jag har sprungit på konrad i över 6år. Det är 2år innan du ens fick gå på krogen och 4år innan du började jobba där!
2.
Du bodde inte ens i Västerås när jag började springa där. Hade ingen aning om att du existerade.
3. Du är hemma i västerås/sverige nu och hälsar på efter 4 eller nånting månader. Tro mig, mitt liv har INTE stått stilla sen du flyttade. Jag har fortsatt att gå ut på krogen efter att du försvann.


Tydligen var det efter att jag träffade på dig på julafton som du börjat snacka.
My god.. SJÄLVKLART var det så att jag ringt runt, snokat och tagit reda på att du skulle komma till Konrad!
Och SJÄLVKLART var det så att efter att jag fått reda på att du skulle vara där, så tog jag reda på exakt vilken sekund du skulle kliva innanför dörren, så att jag kunde tajma och gå på toaletten just då!
SJÄÄÄÄÄLVKLART var det ju så!!! Hur kunde jag tro att du inte skulle lista ut detta!!?

Jag pratade med min favorit vakt om detta.. Han GARVADE åt dig när jag berättade att du tror att jag går dit för din skull!
God Forbid om jag skulle råka gå på samma sida gatan som du någon gång, för då får du väl för dig att jag går där för att du gör det. Och jag lär väl ringa och kolla med folk varje gång innan jag åker ner på stan eller vistas någon stans nu medans du är hemma.. för tänk om vi är på stan samtidigt... då har jag ju säkert åkt ner just för att du är där också!


Snälla rara du.. GET OVER YOURSELF.. cause i sure have!



Och du.. Hybris Boy, Jag tänker INTE trippa på tå bara för att det ska passa dig. I will go about my everyday life, just like i have when you've been gone!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahaha... du e rolig du...

2008-12-29 @ 22:23:23
Postat av: linda med h

Haha, Ja men va FAN!! man blir ju <b>förbannad</b>!! =P

2008-12-30 @ 09:46:46
URL: http://blueberrysanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0