Som en familj?

Kom till jobbet idag. djungeltrumman om min lillasyster hade spritt sig upp till ledningen på företaget jag jobbar för.
Personal ansvarig ringer och frågar hur det är med mig. Och minutrarna efter det kommer självaste VDn in och frågar försiktigt hur det står till. Kände mig genast lite inlindad i mjukt fluffigt skyddande ull.. eller någe annat mjukt. Känns tryggt att veta att man har sin arbetsgivare i ryggen när det går lite trögt. Tack.

Team Europe är bra! Tjejerna är underbart rara och stöttande dom också. Det känns också tryggt. Go Team!!

Imorgon ska jag på Aupair möte. åååh.. jag vill iväg!!


Btw..

Någon som har en lgh att skänka mig?


Kommentarer
Postat av: Dorothéa

Ja Noah och han är lika, men det kanske inte syns på kort =)

Beteendet ska vi inte ens prata om, identiska.



Ja du, det beror väl lite på när du kan "ta dig ut" hit. Jag har ju ingen möjlighet att hämta dig i sala eller ransta. Så det känns inte som om du kan åka tåg hit i vilket fall som.. =S

2008-12-08 @ 12:59:45
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

Tack =)

Ja du jag måste kolla lite, är mycket besök just nu.. =)

2008-12-08 @ 19:58:51
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0