Julen.. och sånt!

Har varit lugnt och stillsamt..

Julafton spenderades hemma hos Bull, med Nathalie (och Bull såklart), julmiddag och paketöppning.
Sen så fick jag myror i baken och tog mig ut på krogen med mina blommor, AK och Diana! Det var SKEEETA kul, trotts att jag va nykter som ett as!

...Sen så dök han upp, han..
Det gick som en grå tjock dimma genom huvudet på mig i några sekunder, och jag reagerade inte förns efter några sekunder på vem det var som stod där i andra sidan rummet, med stans bredaste smile och tittade på mig.. Jag fick upp ena handen och vickade lite på handen i ett tamt försöt till någon form av vinkning?..
Jag var så oberädd och chokad över att ha sett honom att jag helt glömde känna av i magen om jag kände nått eller ej.. Fick en liten pratstund senare på kvällen.. kändes bra, lugnt, försiktigt.. "och alldeles alldeles underbart".
Har konstaterat att det icke finns mycket till pirr i magen längre. Dock är han ju fortfarande sådär.. otäckt snygg.. och det står jag för. Men nå annat är det inte.
Jag lämnar det med att det i vart fall, var JÄVLIGT kul att se honom igen. =)




Idag så är det massa vänner hemma hos Doris och tittar på Bebisarna... Jag vill också =( *ledsen*

Kommentarer
Postat av: Dorothéa

Tjo.

Bor du inte hos Hanna längre, utan hos Bull eller? =S

Hoppas du haft en cozy x-mas =)

2008-12-27 @ 16:05:39
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0