Hoppsan!

En vecka sen jag skrev något här nu. Har varit hemma från jobbet. Så har inte haft tillgång till datorn. Men jag ska göra mitt bästa för att sammanfatta veckan :)

I lördags förra  veckan var det julbord med jobbet. Mycket trevligt. Trevligare än vad jag väntat mig faktiskt.
söndags hände det inte så mkt. Var med Isabell. Måndag.. Tisdag.. Onsdag.. Torsdag och Fredag gled mest förbi. träffade Ami "Mami" nästan varje dag och fikade.. pratade och så. inte mycket annat om jag ska vara helt ärlig.

Idag är det Lördag igen. Ska hem till mamma tror jag.. träffa och mysa lite med min Ida! sen ikväll är det Britney dokumentären! den LÄR jag ju ska se!!

Ska glida runt lite på nätet ett tag nu! återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0