Han!

Han är hemma i sverige.. Han..
Fick veta detta igår.. Fick höra vart han skulle befinna sig den kvällen, och jag gick INTE dit.
Jag vet inte varför egentligen.. Tror kanske att jag helt enkelt don't give a what enymore.
Eller så var det så att jag faktiskt inte vågade gå dit och riskera att jag skulle upptäcka att det faktiskt är det jag gör? Å andra sidan så låg jag hemma i sängen med matförgiftning och var inte helt pigg på att gå ut heller.. vilket också kan ha en hand i det hela..? Vad vet jag.. Det återstår att se hur jag reagerar när/om jag skulle springa på honom nu dessa 4 veckor han tydligen ska vara hemma...


Ja.. som sagt då så har jag varit matförgiftad (eller nått) i helgen.. det var bannimej inte kul.. inget jag rekomenderar. Det är fruktansvärt smärtsamt och obehagligt.. vet inte vart det kom ifrån eller hur länge det kommer hålla i sig. Magen är fortfarande lite känslig och jag har inte fått i mig nått mer en en kopp potatis och purjolöks soppa sen i fredags kväll. Är inte ens hungrig.. :(

Jennifer kommer förbi jobbet idag och ska ha lite pengar av mig, för hon bokade två Britney Spears biljetter till oss till london i juni! är så hääääääääääääääääääääääär glad!!! hon har tio shower inbokade. (eller om det var 8??) i O2 arenan.. som håller en HEL DEL folk kan jag säga. Hon har sålt slut på varenda en av dom spelningarna. "It's Britney, bitch".. and she's f-ing back!! WOO F-ING HOO!!

Nu ska jag på lunch.. Hörs!






Kommentarer
Postat av: Dorothéa

Det vore ju bra om du tog bort det där inlägget där mitt lösenord står.

Tack.



Smidobert.



Men åh vad dryg du är.. du får vara sjuk =P haha.. nej men ja på söndagen är vi ju såklart busy, då kommer et en massa folk hit och ska "fira jul" med oss =)

Så hur gör vi nu då, tillbaks på ruta ett =P

GOD JUL btw.

Purre

2008-12-24 @ 12:36:01
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothea

Jo nått borde vi väl kunna styra... =)

Ska kolla lite.

Purre

2008-12-24 @ 21:34:05
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0